Klantenservice

Bestelling

Wat zijn de kosten voor het verzenden van uw bestelling?

Wanneer kunt u het pakketje aan de deur verwachten?

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

U kunt ons altijd mailen met het verzoek om uw bestelling te wijzigen. In enkele gevallen is dit nog mogelijk, alleen wanneer het pakket nog niet aangeboden is bij de pakketdienst. U kunt altijd een bericht (zie onderaan pagina) sturen. Vermeld hierbij uw bestelnummer en geef aan wat er gewijzigd moet worden

Hoe weet ik of mijn bestelling is geaccepteerd?

Zodra uw bestelling is binnengekomen bij Besteljeplant.nl, ontvangt u een email met alle bestelgegevens.

Wat is de huidige status van mijn bestelling?

Wanneer uw bestelling is aangemeld voor verzending, zult u een email ontvangen met de verzendgegevens.

Ik heb geen ontvangstbevestiging, orderbevestiging of leveringsaankondiging ontvangen per e-mail, wat moet ik doen?

In dit geval kunt u het best contact opnemen met de klantenservice van Besteljeplant.nl

Bezorging

Antwoorden op al je vragen over het volgen van je bestelling en het kiezen van je verzendadres.

Worden er kosten in rekening gebracht voor de verzending?

NL Verzendkosten bedragen €6,95 per bestelling met 1 artikel. Bestellingen met 2 artikelen worden gratis verzonden. Vanaf € 50,- wordt uw bestelling altijd kosteloos toegestuurd. BE Verzendkosten bedragen €7,95 per bestelling. Vanaf € 50,- wordt uw bestelling kosteloos toegestuurd.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Nadat de bestelling is aangemeld bij PostNL, zult u een email ontvangen met track & trace code. Hiermee kunt u de bestelling volgen via de website van PostNL, DPD of DHL..

Kan ik de bestelling op een ander adres dan mijn factuuradres laten bezorgen?

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces heeft u de optie om een ander verzendadres op te geven, afwijkend van het factuuradres.

Mijn bestelling is nog niet binnengekomen, wat moet ik doen?

Het komt zelden voor dat een bestelling niet geleverd wordt. In enkele gevallen kan dit helaas toch het geval zijn. Mochten er problemen zijn (en u heeft wel een track & trace code ontvangen), kunt u contact opnemen met de betreffende pakketdienst. Indien u uw bestelling na een week nog niet in ontvangst heeft mogen nemen, kunt u contact opnemen met de klantenservice van Besteljeplant.nl.